Powrót do strony głównej serwisu głownego urzędu nadzoru budowlanego

logo Youtube logo X logo Linkedin

Wybór wykonawcy na przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Projektu ZONE rozstrzygnięty

Powrót

W dniu 23.02.br., w postępowaniu o udzielenie zamówienia na przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Projektu pn. „Zintegrowany System Ograniczania Niskiej Emisji (ZONE)”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, został wyłoniony Wykonawca - firma Euvic Media Sp. z o.o.

Złożona przez Euvic Media Sp. z o.o. oferta okazała się najkorzystniejszą spośród 6 nadesłanych, jest zgodna z przedmiotem zamówienia i najdokładniej spełnia wymagania i oczekiwania wskazane przez GUNB. Podpisanie umowy z Wykonawcą odbędzie się jeszcze w marcu, a już w kwietniu planowane jest rozpoczęcie działań.

Głównym celem kampanii informacyjno-promocyjnej jest rozpropagowanie e-usług Projektu ZONE poprzez upowszechnienie i wykreowanie pozytywnego wizerunku ustawowego obowiązku składania deklaracji o użytkowanym źródle ciepła lub spalania paliw do CEEB, jako rozwiązania ekologicznego, wspomagającego walkę o czyste powietrze w Polsce oraz popularyzacja e-usług, które docelowo będą dostępne w systemie (m.in.: zamówienie przeglądu kominiarskiego, inwentaryzacji budynku, zapis do wykazu osób uprawnionych).

Kampania będzie miała zasięg ogólnopolski, potrwa 12 miesięcy i będzie realizowana poprzez kanały komunikacyjne takie jak: prasa, radio, telewizja oraz Internet. Działania zostały zaplanowane na trzy następujące kolejno po sobie etapy, z których każdy będzie wykorzystywał inne media i będzie adresowany do różnych grup docelowych, wśród których są właściciele i zarządcy nieruchomości, których dotyczy obowiązek złożenia deklaracji CEEB, właściciele nieruchomości mieszkający w domach wymagających termomodernizacji, chcący wzrostu komfortu i obniżenia kosztów życia oraz specjaliści różnych grup zawodowych, obsługujący i korzystający z e-usług Projektu ZONE (np.: urzędnicy, inspektorzy Inspekcji Ochrony Środowiska, funkcjonariusze straży gminnych i miejskich, kominiarze oraz osoby z uprawnieniami budowlanymi).

W ramach kampanii zostanie opracowana myśl przewodnia kampanii, która będzie podstawą do realizacji poszczególnych jej elementów, zostaną wyprodukowane telewizyjne i radiowe spoty reklamowe, przygotowana i zrealizowana publikacja artykułów sponsorowanych w prasie, przeprowadzone działania reklamowe w mediach społecznościowych (w tym – kampanie banerowe) oraz zostanie zakupiony czas antenowy i powierzchnia reklamowa w mediach.

Kampania informacyjno-promocyjna jest realizowana w ramach projektu „Zintegrowany System Ograniczania Niskiej Emisji (ZONE)” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.

logo Funduszy Europejskich, flaga Polski, logo GUNB i flaga UE