Powrót do strony głównej serwisu głownego urzędu nadzoru budowlanego

logo BIP logo Youtube logo X logo Linkedin

Jak skutecznie korzystać z CEEB – szkolenie dla jednostek samorządu terytorialnego

Powrót
Na zdjęciu dwie uśmiechnięte osoby, prowadzą szkolenie – kobieta i mężczyzna – siedzącą przy biurku przed ekranem laptopa.

Jak skutecznie korzystać z Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) to temat pierwszego z dwóch szkoleń, które przeprowadziliśmy we współpracy z Polskim Alarmem Smogowym. Poświęcone było praktycznemu wykorzystaniu Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) na poziomie gminnym. Szkolenie online odbyło się 26 maja br.

CEEB to narzędzie, które wspiera realizację zadań związanych z poprawą jakości powietrza oraz egzekwowaniem przepisów środowiskowych i budowlanych. Celem szkolenia jest przedstawienie funkcjonalności systemu i sposobów jego wykorzystania w codziennej pracy.

W szkoleniu uczestniczyli przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego:

  • ekodoradcy,
  • urzędnicy,
  • i strażnicy gminni/miejscy,

którzy w swojej pracy na co dzień korzystają z CEEB.

Kolejne szkolenie odbędzie się 2 czerwca br.

Zakres szkolenia

  • omówienie możliwości systemu CEEB w kontekście pracy jednostek samorządu terytorialnego,
  • obsługa wniosków,
  • obsługa funkcjonalności i możliwości poszczególnych modułów tj.:
    • inwentaryzacja,
    • deklaracje,
    • kontrola środowiskowa,
    • programy i dofinansowania,
    • dofinansowania udzielone,
    • świadczenia socjalne,
  • system raportowy w zakresie wyszukiwania informacji, jego moduły, sposoby filtrowania danych i pobierania danych.

Szkolenie poprowadzili przedstawiciele Departamentu Usług Cyfrowych, którzy zaprezentowali system w ujęciu praktycznym i odpowiedzieli na pytania uczestników.

Więcej informacji o systemie CEEB dostępnych jest na stronie: ceeb.gov.pl